Min skönhet tips

Så här fixar jag mig :

  1. Börjar alltid med duscha eller tvätta mig.
  2. Har alltid en mask över ansiktet som heter Spa face care mud mask som jag brukar köpa från kicks.
  3. Tills dess så smörjer jag mig i någon doftade body lotion helst som dofter citron , hallon och vanilj grrr!
    och så klart en god parfym.
  4. Sen så tvättar jag anskitet och tar bort masken med kallt vatten så där lite abo marka.
  5. Då börjar jag med conceler och en bra foundation just nu använder jag  L'OREAL PARIS MATTE MORPHOSE den är verkligen bra, där efter så tar jag en puder blabla.
  6. Där efter lägger jag blucher börjar ibland med en jättte ljus ros och sen delar jag upp det lite i mörkare brun INTE FÖR MYCKET!
  7. Sen så fixar jag mina ögon för dem e sne måste slänga mig på väggen haha nej men tar en flytande vattentät eyeliner och gör lite som vingar och ibland brukar  ja ha sotade ögon eller ba vit ögonskygga skit lite eller utan ögonskygga
  8. Och sen läpparna har jag ngn fin ljus färg på GRR
  9. SIST SÅ KLÄER JAG MIG OCH LÅSER DÖRREN OCH UT!

 

OBS lysnnar gärna på en låt när jag fixar mig så jag får batran energi.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0